MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4677 ▲ %0,03
EURO 53,1419 ▼ %0,32
ALTIN 6.260,44 ▲ %0,89

Onurcan Piri Kayserispor’dan ayrıldı

TFF 1. Lig ekiplerinden Kayserispor’un tecrübeli kalecisi Onurcan Piri, üç yıldır formasını giydiği sarı-kırmızılı kulübe veda ettiğini duyurdu. 31 yaşındaki file bekçisi, sosyal medya hesabı üzerinden paylaştığı veda mesajıyla ayrılık kararını resmen açıkladı.

Kayserispor bünyesinde geçirdiği 3 sezon boyunca toplam 23 resmi karşılaşmada görev alan deneyimli kaleci, kulüple olan bağını sonlandırdı. Onurcan Piri, vedasının ardından yayımladığı açıklamada, kulüpte geçirdiği sürenin kendisi için taşıdığı değeri vurgulayarak biriktirdiği dostlukların önemine dikkat çekti.

Onurcan Piri’den Teşekkür Mesajı

Görev süresi boyunca birlikte çalıştığı kulüp başkanlarına, teknik direktörlerine, takım arkadaşlarına ve taraftar grubu Kapalı Kale başta olmak üzere tüm Kayserispor destekçilerine teşekkürlerini ileten başarılı eldiven, kulübün perde arkasındaki emekçilerini de unutmadı. Kulüp personeline özel bir parantez açan Piri, onların kulübün ayakta kalmasındaki gizli kahramanlar olduğunu ifade etti.

Profesyonel kariyerinde her zaman taşıdığı formanın sorumluluğunu üstlenmeye gayret ettiğini belirten Onurcan Piri, ayrılıkların profesyonel futbolun bir parçası olduğunu dile getirdi. Kayserispor camiasına gelecek süreçte başarı dileklerinde bulunan 31 yaşındaki file bekçisi, helallik isteyerek veda mesajını noktaladı.

Kaynak: Hürriyet

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir