MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4654 ▲ %0,04
EURO 53,2300 ▼ %0,15
ALTIN 6.264,70 ▲ %0,95

Niğde Belediyesi Bor Yoluna 3 Üst Geçit İnşa Edecek

Niğde Belediyesi, Niğde-Bor yolu üzerinde yaya güvenliğini ve konforunu artırmaya yönelik yeni bir ulaşım projesini hayata geçiriyor. Belediye ekipleri tarafından yürütülen planlama çalışmaları sonucunda, bu güzergaha inşa edilecek üç yeni yaya üst geçidinin tüm hazırlıkları tamamlanarak ihale aşamasına gelindi. Proje kapsamında ayrıca bölgede bulunan mevcut bir üst geçit de modern standartlara uygun şekilde baştan aşağı yenilenecek.

Başkan Emrah Özdemir İhale Sürecini Duyurdu

Ulaşım yatırımlarına dair açıklamalarda bulunan Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, şehir içi trafiği rahatlatacak ve yayaların can güvenliğini sağlayacak projelerin ihalelerinin kısa süre içinde tamamlanacağını belirtti. Şehre verdikleri sözleri tek tek yerine getirdiklerini vurgulayan Özdemir, Niğde’yi modern şehircilik kriterlerine uygun vizyon projelerle buluşturmaya devam edeceklerini ifade etti.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir