Niğde Belediyesi, Niğde-Bor yolu üzerinde yaya güvenliğini ve konforunu artırmaya yönelik yeni bir ulaşım projesini hayata geçiriyor. Belediye ekipleri tarafından yürütülen planlama çalışmaları sonucunda, bu güzergaha inşa edilecek üç yeni yaya üst geçidinin tüm hazırlıkları tamamlanarak ihale aşamasına gelindi. Proje kapsamında ayrıca bölgede bulunan mevcut bir üst geçit de modern standartlara uygun şekilde baştan aşağı yenilenecek.
Başkan Emrah Özdemir İhale Sürecini Duyurdu
Ulaşım yatırımlarına dair açıklamalarda bulunan Niğde Belediye Başkanı Emrah Özdemir, şehir içi trafiği rahatlatacak ve yayaların can güvenliğini sağlayacak projelerin ihalelerinin kısa süre içinde tamamlanacağını belirtti. Şehre verdikleri sözleri tek tek yerine getirdiklerini vurgulayan Özdemir, Niğde’yi modern şehircilik kriterlerine uygun vizyon projelerle buluşturmaya devam edeceklerini ifade etti.
Kaynak: Nigdehaber






