MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4654 ▲ %0,04
EURO 53,2300 ▼ %0,15
ALTIN 6.264,70 ▲ %0,95

Niğde ANALİG Ekibi Bölge Şampiyonu Oldu

Niğde Temsilcisi Grubu Lider Tamamladı

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Bölge Müsabakalarında mücadele eden Niğde ekibi, rakibi Konya temsilcisini mağlup ederek grubunu lider tamamladı ve şampiyonluk kupasını kaldırdı.

Hedef Çankırı’daki Yarı Finaller

Turnuva süresince disiplinli bir performans ortaya koyan şampiyon takım, elde ettiği bu başarıyla birlikte Çankırı’da düzenlenecek yarı final müsabakalarında Niğde’yi temsil etme hakkı kazandı.

Yüksel Dorul’dan Sporculara Tebrik

Niğde Gençlik ve Spor İl Müdürü Yüksel Dorul, turnuvanın ardından sporcuları ve teknik heyeti tebrik etti. Kazanılan kupanın sistemli çalışmaların ve gösterilen özverili çabanın bir sonucu olduğunu dile getiren İl Müdürü Dorul, sonraki aşamada yarışacak takıma başarı dileklerini iletti. İl müdürlüğü idarecileri de altyapı yatırımlarının bir karşılığı olan bu şampiyonlukta emeği geçen antrenörler ile sporcu ailelerine teşekkürlerini sundu.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir