MENÜ
26 Haziran 2026 Cuma
DOLAR 46,6236 ▲ %0,12
EURO 53,2172 ▲ %0,28
ALTIN 6.122,67 ▲ %1,55

Nedim Akmeşe Şampiyon Güreşçileri Niğde’de Ağırladı

Niğde Valisi Nedim Akmeşe, Okul Sporları Yıldız Kızlar Güreş Türkiye Şampiyonası’nda takım halinde şampiyonluğa ulaşan Çamardı Mehmet Akif Ersoy Yatılı Bölge Ortaokulu güreş takımını makamında kabul etti.

Vali Nedim Akmeşe’den Sporculara Tebrik

Türkiye şampiyonluğu kupasıyla kente dönen sporcular, antrenörleri ve okul idarecileriyle birlikte gerçekleştirdikleri ziyarette elde ettikleri büyük başarıyı Vali Nedim Akmeşe ile paylaştı. Kabul töreninde genç sporcuların minder üzerinde gösterdiği üstün mücadele, azim ve disiplin takdir topladı.

Başarıda Emeği Geçen Kurumlara Teşekkür Edildi

Ziyaret esnasında, sporcuların gelişiminde ve bu önemli dereceyi elde etmesinde pay sahibi olan ailelere, okul yönetimine, öğretmenlere ve antrenörlere teşekkür edildi. Ayrıca sürece katkı sağlayan Çamardı Kaymakamı ile Çamardı Belediye Başkanı’na da desteklerinden dolayı şükranlar sunuldu.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir