MENÜ
26 Haziran 2026 Cuma
DOLAR 46,6236 ▲ %0,12
EURO 53,2172 ▲ %0,28
ALTIN 6.122,67 ▲ %1,55

Elif Özbek Niğde’nin Robot Takımlarını Ödüllendirdi

Dereceye Giren Ekiplere Tören Düzenlendi

Niğde İl Millî Eğitim Müdürü Elif Özbek ve Şube Müdürü Sezai Demirhan, Antalya’da düzenlenen 18. Uluslararası MEB Robot Yarışması’nda kenti başarıyla temsil eden öğrenci, danışman öğretmen ve okul idarecileriyle bir araya geldi. Düzenlenen özel programda, uluslararası organizasyonda mücadele eden ekiplerin başarıları takdir edildi.

Katılım Sağlayan Okullar ve Ödül Takdimi

Organizasyonda Niğde’yi temsil eden eğitim kurumları arasında Kanuni Sultan Süleyman Ortaokulu, Niğde Fen Lisesi, Bor Şehit Ramazan Konuş Fen Lisesi, Mimar Sinan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Faik Şahenk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi yer aldı.

Program kapsamında, hazırlık sürecinde ve yarışma boyunca özveriyle çalışan öğrenci ile danışman öğretmenlere teşekkür belgeleri ve çeşitli hediyeler takdim edildi. İl Millî Eğitim Müdürlüğü yetkilileri, Niğde’yi ulusal ve uluslararası arenalarda başarıyla temsil eden tüm öğrencileri, öğretmenleri ve okul yöneticilerini tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir