Niğde’de 2025-2026 Eğitim Öğretim Dönemi Sona Erdi
Niğde İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının tamamlanması dolayısıyla kent genelindeki öğrenci, öğretmen ve velilere yönelik bir kapanış mesajı yayımladı. Özbek, geride kalan eğitim dönemini Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli rehberliğinde, öğrencilerin bütüncül gelişimini hedefleyerek başarıyla tamamlamanın gururunu yaşadıklarını ifade etti.
Öğrencilere Kitap Okuma ve Dinlenme Tavsiyesi
Yayımladığı mesajda doğrudan öğrencilere seslenen İl Müdürü Özbek, yıl boyunca gösterilen akademik çabaların, erken uyanılan sabahların ve sınav koşturmacalarının ardından dinlenme vaktinin geldiğini belirtti. Öğrencilerin yaz tatili boyunca dinlenmelerini, sevdikleriyle keyifli vakit geçirmelerini, bireysel ilgi alanlarına zaman ayırmalarını ve kitapları en yakın dostları yapmalarını tavsiye eden Özbek, gösterilen sabır ve özveri için tüm öğrencileri tebrik etti.
Öğretmenlere ve Velilere Teşekkür Mesajı
Eğitim sürecinin en önemli ögelerinden olan öğretmenlerin bir yıl boyunca büyük bir sevgi ve tecrübeyle öğrencilere rehberlik ettiğini vurgulayan Özbek, sergilenen fedakarlıklar için eğitim kadrosuna şükranlarını sundu. Öğretmenlerin yeni eğitim yılına güçlü bir şekilde hazırlanabilmeleri için güzel bir tatil geçirmelerini diledi.
Eğitimin evdeki ayağını oluşturan velileri de unutmayan Özbek, anne ve babaların yıl boyunca sağladığı güven ve desteğin çocukların sağlam adımlarla ilerlemesinde büyük rol oynadığını kaydetti. Eğitim ailesinin ayrılmaz bir parçası olan velilere iş birlikleri için teşekkür eden İl Müdürü Özbek, tüm eğitim camiasına sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili dileyerek yeni dönemde aynı heyecanla buluşmayı temenni etti.
Kaynak: Nigdehaber






