MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4662 ▲ %0,04
EURO 53,2686 ▼ %0,08
ALTIN 6.278,04 ▲ %1,17

Mustafa Çiftçi ve Taner İnce Derinkuyu’da Buluştu

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Derinkuyu ilçesindeki resmi temasları kapsamında Belediye Başkanı Taner İnce ile Kaymakamlık binasında bir araya gelerek ilçede yürütülen yerel hizmetleri ve güncel projeleri ele aldı.

Projeler ve Tarihi Miras Masaya Yatırıldı

İlçedeki mevcut çalışmaların ve planlanan yatırımların değerlendirildiği görüşmede, Derinkuyu’nun tarihi ve kültürel değerlerinin geliştirilmesi yönündeki adımlar konuşuldu. Belediye Başkanı Taner İnce, ziyarete özel olarak, ilçenin dünyaca ünlü simgesi Derinkuyu Yeraltı Şehri’ni tasvir eden sanatsal bir eseri İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi’ye takdim etti.

Bakan Çiftçi’nin ziyaretinden büyük memnuniyet duyduklarını belirten belediye yetkilileri, ilçenin turizm potansiyelini ve kültürel zenginliklerini ulusal ve uluslararası alanda tanıtmak için yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdüğünü vurguladı. Resmi ziyaret, karşılıklı iyi dileklerin sunulması ve çekilen hatıra fotoğrafıyla sona erdi.

Kaynak: Nevsehirkent Haber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir