Nevşehirli Atletler Türkiye Şampiyonası’ndan Madalyayla Döndü
Kütahya’da düzenlenen Aycan Önel U14 Türkiye Şampiyonası’nda mücadele eden Nevşehirli sporcular Müjgen Sulhan, Havva Ilgın Daşlıca ve Elif Aydemir, elde ettikleri başarılı derecelerle Türkiye üçüncüsü olarak bronz madalya kazandı.
Pistte Nevşehir Rüzgarı Esti
Kütahya Halil Akkaş Atletizm Stadı’nda gerçekleştirilen organizasyonda piste çıkan 2013 doğumlu sporcu Müjgen Sulhan, iki farklı kategoride kürsüye çıktı. Nevşehirli atlet, hem gülle atma hem de cirit atma branşlarında gösterdiği performansla iki bronz madalyanın sahibi oldu.
Cirit Atma Branşında İki Madalya Daha Geldi
Aynı şampiyonada Nevşehir’i temsil eden 2014 doğumlu sporcular Havva Ilgın Daşlıca ile Elif Aydemir de cirit atma branşında yarıştı. Daşlıca ve Aydemir, rakiplerini geride bırakarak bronz madalya kazanmayı başardı. Turnuvanın ardından yapılan resmi açıklamada, dereceye giren sporcuların yanı sıra antrenörler ve aileler tebrik edilirken, genç atletlerin gelecekte daha büyük başarılara ulaşacağına olan inanç vurgulandı.
Kaynak: Nevsehirkent Haber






