Siyasi Temsilcilerden Yoğun Katılım
Kayseri’de Yeniden Refah Partisi Talas İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla organize edilen aşure etkinliği gerçekleştirildi. Talas İlçe Başkanı Nadir Demir’in ev sahipliğinde düzenlenen programda, vatandaşlara aşure ikram edilerek toplumsal birliktelik vurgusu yapıldı.
Birlik ve Beraberlik Mesajları Verildi
Programa Yeniden Refah Partisi Kayseri İl Başkanı Ali Özcan, İl Hanım Kolları Başkanı Naciye Topal ve Tüketiciler Birliği Genel Başkanı Mahmut Şahin katıldı. Etkinlikte teşkilat mensupları vatandaşlarla bir araya gelerek sohbet etti. Yeniden Refah Partisi Kayseri İl Başkanı Ali Özcan, Muharrem ayının manevi ikliminin toplumsal dayanışmayı güçlendirdiğini ifade ederek, milli ve manevi değerleri yaşatmak adına saha çalışmalarına ve gönül köprüleri kurmaya devam edeceklerini belirtti.
Kaynak: Kayseri Olay






