Kütahya’nın Meydan Mahallesi’nde bulunan Şule Mete Tetik Ortaokulu’nda düzenlenen gençlik şöleninin ardından rahatsızlanan 84 öğrenci ile 14 veli, gıda zehirlenmesi şüphesiyle Kütahya Şehir Hastanesi’ne kaldırıldı.
Eğitim kurumunda gerçekleştirilen etkinlik kapsamında katılımcılara tavuk, pilav ve ayran ikram edildi. Organizasyonun tamamlanmasından bir süre sonra şölene katılan çok sayıda öğrencide mide bulantısı ve kusma gibi rahatsızlık belirtileri baş gösterdi.
98 Kişi Hastaneye Sevk Edildi
Rahatsızlanan öğrenciler ve velileri, kendi imkanlarıyla ya da sevk edilen ambulanslar aracılığıyla Kütahya Şehir Hastanesi’ne ulaştırıldı. Sağlık kuruluşuna başvuran ve tedavi altına alınan kişilerin 84’ünün öğrenci, 14’ünün ise veli olduğu bildirildi.
Hastanede tedavileri süren öğrenci ve velilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. Yaşanan toplu rahatsızlık olayına ilişkin resmi makamlarca geniş çaplı soruşturma başlatıldı.
Kaynak: Hürriyet





