MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4656 ▲ %0,04
EURO 53,2547 ▼ %0,10
ALTIN 6.286,66 ▲ %1,31

İsmail Kartal ve Fenerbahçe Sağlık Kontrolünden Geçti

Sarı-Lacivertli Ekipte Sağlık Taramaları Başladı

Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, teknik heyet üyeleri ve sarı-lacivertli bazı futbolcular, yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçti. Detaylı taramalar kapsamında sporculara ve teknik kadroya çeşitli testler uygulandı.

Detaylı Poliklinik Muayeneleri Gerçekleştirildi

Sağlık kontrolleri sırasında öncelikle EKG ve kan tetkikleri yapıldı. Ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik test süreçleri tamamlandı. Taramalar; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen kapsamlı muayenelerle son buldu.

Tarama Programı Yarın da Sürecek

Fenerbahçe Futbol Takımı’ndaki diğer oyuncuların ve personelin sağlık muayenelerinin yarın gerçekleştirilecek kontrollerle devam edeceği bildirildi.

Kaynak: Hürriyet

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir