Sarı-Lacivertli Ekipte Sağlık Taramaları Başladı
Fenerbahçe Teknik Direktörü İsmail Kartal, teknik heyet üyeleri ve sarı-lacivertli bazı futbolcular, yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolünden geçti. Detaylı taramalar kapsamında sporculara ve teknik kadroya çeşitli testler uygulandı.
Detaylı Poliklinik Muayeneleri Gerçekleştirildi
Sağlık kontrolleri sırasında öncelikle EKG ve kan tetkikleri yapıldı. Ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik test süreçleri tamamlandı. Taramalar; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen kapsamlı muayenelerle son buldu.
Tarama Programı Yarın da Sürecek
Fenerbahçe Futbol Takımı’ndaki diğer oyuncuların ve personelin sağlık muayenelerinin yarın gerçekleştirilecek kontrollerle devam edeceği bildirildi.
Kaynak: Hürriyet






