MENÜ
23 Haziran 2026 Salı
DOLAR 46,4849 ▲ %0,03
EURO 52,9339 ▼ %0,40
ALTIN 6.164,87 ▼ %1,55

Sivas Belediyesi Alibaba ve Seyrantepe Su Kesintisi

SCADA Çalışması Nedeniyle Planlı Kesinti

Sivas Belediyesi, su israfının önlenmesi ve vatandaşlara daha kaliteli içme suyu sunulması amacıyla yürütülen teknik altyapı çalışmaları kapsamında geçici su kesintisi yapılacağını duyurdu. Belediye tarafından yapılan resmi açıklamada, SCADA sistemi üzerinde gerçekleştirilecek bakım ve onarım faaliyetleri nedeniyle kentin iki mahallesinde su hizmetine ara verileceği bildirildi.

Kesintiden Etkilenecek Mahalleler ve Saatler

Duyuruya göre su kesintisi, 24 Haziran Çarşamba günü saat 09.00 ile 17.00 arasında uygulanacak. Kesinti sürecinden Alibaba Mahallesi’nin bir bölümü ile Seyrantepe Mahallesi’nin bir kısmının etkileneceği ifade edildi. Sivas Belediyesi, bölge sakinlerinin mağduriyet yaşamamaları için gerekli önlemleri almaları konusunda uyarıda bulunurken, çalışmaların tamamlanmasının ardından suyun kademeli olarak şebekeye verileceğini kaydetti.

Kaynak: Haber Optimum

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir