Niğde İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kent merkezindeki bir iş yerinden cep telefonu çaldığı belirlenen F.Ş. ve E.T. isimli iki şüpheliyi gerçekleştirdiği teknik ve fiziki takip neticesinde yakalayarak gözaltına aldı.
Çalınan Telefon Sahibine Teslim Edildi
Niğde Valiliği tarafından paylaşılan bilgilere göre, Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık ve Yankesicilik Büro Amirliği ekipleri, kent genelinde mal varlığına karşı işlenen suçları önlemek amacıyla saha çalışmalarını derinleştirdi. Düzenlenen operasyon kapsamında ele geçirilen bir adet cep telefonu sahibine eksiksiz şekilde teslim edilirken, yakalanan zanlılar hakkında adli mercilerce yasal işlem başlatıldı.
Kaynak: Nigdehaber






