MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4632 ▲ %0,04
EURO 53,2173 ▼ %0,17
ALTIN 6.272,73 ▲ %1,08

Fuat Bozdağ’dan NÖHÜ Nanoteknoloji Merkezine Ziyaret

Yerli Teknoloji Hamleleri Yerinde İncelendi

AK Parti Niğde Merkez İlçe Başkanı Fuat Bozdağ ve yönetim kurulu üyeleri, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Nanoteknoloji Uygulama ve Araştırma Merkezi’ni ziyaret ederek yürütülen yerli teknoloji çalışmalarını yerinde inceledi. Ziyarette, Türkiye’nin sürdürülebilir enerji hedeflerine ve teknolojik bağımsızlığına katkı sunan yerel Ar-Ge projeleri ele alındı.

Yüzde 23 Verimliliğe Ulaşan Güneş Hücreleri

Merkez Müdürü Doç. Dr. Ayşe Seyhan, heyete laboratuvarda yürütülen yüksek teknoloji faaliyetleri hakkında detaylı bilgi sundu. AK Parti heyeti, tesiste üretilen yüksek saflıktaki tek kristalli silisyum külçelerini ve yüzde 23 verimlilik seviyesine ulaşan güneş hücrelerini yakından inceledi.

Bilimsel bilginin ileri teknolojiye dönüştürülmesinden büyük memnuniyet duyan heyet üyeleri, projelerde emeği geçen tüm akademisyen ve araştırmacıları tebrik ederek başarı dileklerini iletti.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir