Niğde Belediyesi Spor Kulübü İç Transferde İmzaları Attı
Niğde Belediyesi Spor Kulübü, yeni sezon kadro planlaması kapsamında iç transferde Hüseyin Furkan Uslu ve Oğuzhan Şahin Uzun ile yeni sözleşme imzaladı. Kırmızı-lacivertli kulüp, iskelet kadrosunu korumak amacıyla her iki oyuncuyla da anlaşma sağladığını duyurdu.
Sözleşme Süreleri Belli Oldu
Kulüp yönetiminden yapılan resmi açıklamaya göre, Hüseyin Furkan Uslu’nun sözleşmesi 1 yıl süreyle uzatıldı. Takımın bir diğer genç oyuncusu Oğuzhan Şahin Uzun ile ise 2 yıllık yeni bir anlaşmaya varıldı. Yönetim, kırmızı-lacivertli formayı terletmeye devam edecek sporculara yeni sezonda başarı diledi.
Kaynak: Nigdehaber






