Nevşehir’de Eğitim Öğretim Yılı Tamamlandı
Nevşehir genelinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte 48 bin 205 öğrenci, düzenlenen törenlerle karnelerini alarak yaz tatiline başladı. İl genelindeki okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören binlerce öğrenci için yaklaşık üç ay sürecek tatil dönemi, karne heyecanıyla birlikte resmen başladı.
İl Müdürü Yusuf Yazıcı’dan Tatil Mesajı
Eğitim yılının tamamlanması dolayısıyla bir mesaj yayımlayan Nevşehir İl Millî Eğitim Müdürü Yusuf Yazıcı, il genelindeki öğrenci dağılımı hakkında bilgi verdi. Paylaşılan verilere göre, okul öncesinde 6 bin 949 ve ilkokul birinci sınıfta 4 bin 280 öğrenci gelişim raporu alırken; ilkokul, ortaokul ve liselerdeki toplam 48 bin 205 öğrenci karne sevinci yaşadı. Yazıcı, mesajında Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin okullardaki olumlu etkilerine değinerek, özveriyle çalışan öğretmenlere ve desteklerini esirgemeyen velilere teşekkür etti. Öğrencilere tatili dinlenerek, kitap okuyarak ve sosyal aktivitelerle değerlendirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunan Yazıcı, tüm eğitim camiasına sağlıklı bir tatil diledi.
Kaynak: Nevsehirkent Haber





