Bağımlılıkla Mücadelede Farkındalık Eğitimi
Meram Belediyesi Gençlik Meclisi ve Yeşilay Konya Gençlik Komisyonu iş birliğiyle düzenlenen “Yeşil Fest”, Lalabahçe Mehmet Fevzi ve Atiye Atçeken İlkokulu’nda gerçekleştirildi. “Sağlıklı Nesiller, Mutlu Yarınlar” sloganıyla hayata geçirilen etkinlikte öğrenciler, geleneksel oyunlarla eğlenirken bağımlılığa karşı bilinçlendirildi. Programa Yeşilay Konya Şube Başkanı Prof. Dr. Yağmur Küçükbezirci ve Meram Belediyesi Gençlik Meclisi Başkanı Abdulkahar Karaçay katıldı.
Geleneksel Oyunlar ve Sosyal Gelişim
2026 “Bağımsızlık Yılı” teması kapsamında düzenlenen festivalde; mendil kapmaca, yakan top, halat çekme ve çuval yarışı gibi aktivitelerle çocukların fiziksel ve sosyal gelişimine katkı sağlandı. Etkinlikte konuşan Prof. Dr. Yağmur Küçükbezirci, teknoloji bağımlılığının zararlarına dikkat çekerken, gerçek özgürlüğün zararlı alışkanlıklardan uzak durmak olduğunu vurguladı. Abdulkahar Karaçay ise Meram Gençlik Meclisi olarak çocukların sağlıklı gelişimine yönelik projelere devam edeceklerini ifade etti. Yarışmalarda dereceye giren öğrencilere protokol üyeleri tarafından çeşitli hediyeler takdim edildi.
Kaynak: Yenihaberden






