MENÜ
28 Haziran 2026 Pazar
DOLAR 46,6600 ▲ %0,12
EURO 53,1528 ▲ %0,09
ALTIN 6.130,13 ▲ %1,67

Vali Gökmen Çiçek Bünyan 2. Cam Terası’nı Açtı

haber 1782595373

Bünyan’da İkinci Cam Teras Dönemi Başladı

Kayseri Valisi Gökmen Çiçek, Bünyan Belediyesi tarafından ilçeye kazandırılan ikinci cam seyir terasının açılışını gerçekleştirdi. Doğal güzellikleri yüksekten izleme imkanı sunan tesis, yerel turizmin geliştirilmesi amacıyla vatandaşların hizmetine sunuldu.

Ziyaretçi Hedefi 200 Bine Çıkarıldı

Bünyan Belediye Başkanı Selahattin Metin, geçen yıl hizmete giren ilk cam seyir terasının 100 binin üzerinde kişi tarafından ziyaret edildiğini açıkladı. Yeni yatırımlarla birlikte yıllık ziyaretçi sayısını 150 bin ile 200 bin seviyesine ulaştırmayı planladıklarını belirten Metin, bölgenin cazibe merkezi kimliğini pekiştireceklerini vurguladı.

Yeni Tesis Sosyal Yaşam Alanı Sunuyor

Kayalık alan üzerine inşa edilen yeni seyir terası, sadece bir manzara izleme noktası olmanın ötesinde çok amaçlı bir rekreasyon alanı olarak tasarlandı. Proje kapsamında alan içerisine kahvaltı salonu, manzara salıncakları, amfi tiyatro, çocuk oyun parkları ve çeşitli sosyal donatılar entegre edildi.

Kaynak: Kayseri Olay

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gizliliğe genel bakış

Bölge Gündemi olarak, ziyaretçilerimizin kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve sitemizin performansını ölçmek amacıyla çerezler (cookies) kullanıyoruz. Bu panel üzerinden, sitemizde kullanılan çerezlerin kapsamını görebilir ve tercihlerinizi kişiselleştirebilirsiniz.

Kesinlikle gerekli olan çerezler, web sitemizin temel fonksiyonlarını yerine getirebilmesi için her zaman aktif durumdadır. Diğer çerez gruplarını ise aşağıda yer alan sekmelerden yönetebilirsiniz.