İbadethane İçin Resmi İmzalar Atıldı
Kayseri’nin Talas ilçesinde mülkiyeti Talas Belediyesine ait arazi üzerine inşa edilecek Aliye – Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii için resmi yapım protokolü imzalandı. Talas Kaymakamlığında düzenlenen törene; Kaymakam İlyas Memiş, Belediye Başkanı Mustafa Yalçın ve hayırsever Aliye Kalpaklıoğlu katılarak projenin hayata geçirilmesi için mutabakata vardı.
Hayırsever Desteğiyle Yükselecek
Protokol kapsamında, belediye tarafından tahsis edilen arsa üzerine hayırseverlerin katkılarıyla yükselecek olan ibadethanenin, bölgedeki sosyal ve manevi hayata önemli bir katkı sunması hedefleniyor. Caminin tamamlanmasıyla birlikte mahalle sakinlerinin ibadet ihtiyacı karşılanırken, toplumsal dayanışmanın da güçlendirilmesi amaçlanıyor.
Başkan Mustafa Yalçın: Hayırlı Olsun
Tören sonrası açıklamalarda bulunan Talas Belediye Başkanı Mustafa Yalçın, hayırseverliğin şehirleşme sürecindeki önemine vurgu yaptı. Yalçın, ilçeye değer katacak olan bu projede emeği geçenlere teşekkür ederek, Talas’ın fiziki yatırımların yanı sıra manevi eserlerle de gelişimini sürdürdüğünü ifade etti. Aliye – Osman Hilmi Kalpaklıoğlu Camii’nin tamamlandığında bölge için önemli bir buluşma merkezi olması bekleniyor.
Kaynak: Kayseri Olay





