Mağduriyet 4 Aydır Devam Ediyor
Sivas şehir merkezinde 8 Mart 2026 tarihinde bitişiğindeki yapının yıkımı esnasında ana taşıyıcı kolonu zarar gören binada, tahliye işlemlerinin üzerinden yaklaşık dört ay geçmesine rağmen belirsizlik sürüyor. Tedbir amacıyla boşaltılan 21 daire ve alt katta bulunan iş yerleri, yetkili kurumlardan gelecek nihai kararı bekliyor.
Esnaf ve Vatandaşlar Çözüm Bekliyor
Olayın ardından alınan karot örneklerine ilişkin teknik inceleme sonuçlarının kamuoyuyla paylaşılmaması, bölge esnafını ve mülk sahiplerini mağdur etti. Birçok iş yerinin faaliyetlerine ara verdiği, bazı esnafların ise taşınmak zorunda kaldığı gözlemlendi. Yaya trafiğinin yoğun olduğu bölgede bulunan hasarlı yapı, hem güvenlik riskleri hem de oluşturduğu görüntü kirliliği nedeniyle çevredeki vatandaşlarda tedirginlik yaratıyor.
Kaynak: Haber Optimum





