MENÜ
28 Haziran 2026 Pazar
DOLAR 46,6600 ▲ %0,12
EURO 53,1528 ▲ %0,09
ALTIN 6.130,13 ▲ %1,67

Ömer Sağıroğlu Yoğun Bakımdan Servise Alındı

haber 1782652213

Erciyes Üniversitesi Hastanesinde Tedavi Altında

Kayseri’de 1992-1999 yılları arasında Gesi Belediye Başkanlığı görevini yürüten Ömer Sağıroğlu, geçirdiği beyin kanaması sonrası tedavi gördüğü Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi yoğun bakım ünitesinden normal servise sevk edildi.

Gesi Vakfı Son Durumunu Paylaştı

Geçirdiği rahatsızlığın ardından acil olarak Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesine kaldırılan eski belediye başkanı Ömer Sağıroğlu’nun tedavi süreci devam ediyor. Yoğun bakım ünitesindeki kritik süreci atlatan Sağıroğlu, doktorların kararıyla normal hasta odasına alındı.

Sağıroğlu’nun sağlık durumu hakkındaki güncel bilgiyi Gesi Vakfı kamuoyuyla paylaştı. Vakfın sosyal medya kanalları üzerinden yapılan resmi açıklamada, eski başkan ile telefon görüşmesi gerçekleştirildiği, moralinin yüksek olduğu ve sağlık durumunun her geçen gün daha iyiye gittiği belirtildi. Açıklamada, eski belediye başkanının en kısa sürede sağlığına kavuşarak taburcu edilmesi temennisinde bulunuldu.

Kaynak: Kayseri Olay

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gizliliğe genel bakış

Bölge Gündemi olarak, ziyaretçilerimizin kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve sitemizin performansını ölçmek amacıyla çerezler (cookies) kullanıyoruz. Bu panel üzerinden, sitemizde kullanılan çerezlerin kapsamını görebilir ve tercihlerinizi kişiselleştirebilirsiniz.

Kesinlikle gerekli olan çerezler, web sitemizin temel fonksiyonlarını yerine getirebilmesi için her zaman aktif durumdadır. Diğer çerez gruplarını ise aşağıda yer alan sekmelerden yönetebilirsiniz.