Rasim Arı Yeniden AK Parti Saflarına Katılıyor
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, siyasi kariyerine başladığı AK Parti’ye geri dönme kararı aldı. 31 Mart 2024 Mahalli İdareler Genel Seçimleri’nde İYİ Parti’den Belediye Başkanı seçilen Arı’nın, AK Parti Genel Merkezi’nde gerçekleştirilecek Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda resmi katılımını gerçekleştirmesi ve parti rozetini yeniden takması bekleniyor.
Siyasi Kariyeri ve İstifa Süreci
Siyasi hayatına AK Parti çatısı altında adım atan Rasim Arı, 31 Mart 2019 yerel seçimlerinde AK Parti Nevşehir Belediye Başkanı adayı olarak girdiği yarışı kazanmıştı. Yaklaşık 21 ay boyunca görevini sürdüren Arı, 29 Ocak 2021 tarihinde sağlık sorunlarını gerekçe göstererek görevinden istifa etmişti. İstifasının ardından bir süre siyasetten uzak kalan Arı, 18 Ocak 2022 tarihinde AK Parti üyeliğinden de ayrılmıştı.
İYİ Parti Dönemi ve Seçim Başarısı
Rasim Arı, 24 Mart 2023 tarihinde İYİ Parti’ye katılarak aktif siyasete geri döndü. 31 Mart 2024 seçimlerinde İYİ Parti’nin Nevşehir Belediye Başkanı adayı olan Arı, oyların yüzde 52’sinden fazlasını alarak sandıktan zaferle çıktı. Bu sonuçla ikinci kez belediye başkanlığı koltuğuna oturan Arı, yaklaşık dört buçuk yıl sonra eski partisi AK Parti bünyesine katılarak görevine devam edecek.
Kaynak: Hürriyet






