Dervişoğlu’ndan Kayyım Tepkisi
İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, katıldığı programda İstiklal Marşı eşliğinde Türk bayrağını göndere çekerek gündemdeki kayyım uygulamalarına ilişkin açıklamalarda bulundu.
“Mesele Sadece Belediyeler Değil”
Kayyım atamalarının kapsamına dikkat çeken Dervişoğlu, konunun sadece yerel yönetimlerle, partilerle ya da şirketlerle sınırlı kalmadığını savundu. Mevcut yönetim sisteminin ve siyasi sürecin toplumsal bir yıkım yarattığını belirten Dervişoğlu, ülkedeki temel değerlerin ve güven ortamının tehdit altında olduğunu öne sürdü.
Sessiz kalmayacaklarını vurgulayan İYİ Parti Lideri, Türk milletinin haysiyetini ve itibarını korumak adına her koşulda seslerini yükseltmeye devam edeceklerini ifade etti.
Kaynak: Hürriyet






