Modern Sağlık Tesisinde Üçlü Hizmet Yapısı
Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Şirintepe Mahallesi’nde inşa edilen ve bünyesinde Sağlıklı Hayat Merkezi, Aile Sağlığı Merkezi ile 112 Acil Sağlık Hizmetleri İstasyonunu barındıran yeni sağlık kompleksi, 29 Haziran Pazartesi günü düzenlenecek resmi törenle kapılarını açıyor.
Eskişehir genelinde koruyucu sağlık hizmetlerini güçlendirmek ve acil müdahale sürelerini minimize etmek amacıyla planlanan tesisin açılış töreni, Eskişehir Valisi Dr. Erdinç Yılmaz’ın katılımıyla gerçekleştirilecek. Şirintepe Mahallesi ve çevre bölgelerin sağlık ihtiyaçlarına modern teknolojik imkanlarla yanıt verecek olan kompleks, bölgedeki sağlık hizmeti kalitesini üst seviyeye taşımayı hedefliyor.
Şirintepe ve Çevre Mahallelere Kesintisiz Hizmet
İl Sağlık Müdürlüğü koordinasyonunda tamamlanan modern tesiste açılış öncesi tüm hazırlıklar tamamlandı. Bölge sakinlerine birinci basamak sağlık hizmetlerinin yanı sıra, sağlıklı yaşam danışmanlığı ve acil yardım hizmetlerini tek bir çatı altında sunacak olan merkezin, Eskişehir’in sağlık altyapısına önemli bir katkı sağlaması bekleniyor.
Kaynak: Eskisehir





