Sürücülerin Tehlikeli Manevraları Kameraya Yansıdı
Bursa-Eskişehir kara yolunun Tepebaşı ilçesi Çukurhisar mevkisinde, kimlikleri belirlenemeyen iki sürücü trafikte birbirini sıkıştırarak tehlikeli manevralar yaptı. Eskişehir yönünde seyreden iki otomobilin yol boyunca sürdürdüğü inatlaşma, arkadan gelen başka bir aracın yolcuları tarafından cep telefonu kamerasıyla saniye saniye kaydedildi.
Trafiği Tehlikeye Düşürdüler
Nedeni henüz öğrenilemeyen tartışma nedeniyle iki sürücü, yoğun trafikte birbirlerinin önüne kırarak araçları şerit dışına itmeye çalıştı. Hem kendi canlarını hem de çevredekilerin güvenliğini tehlikeye atan sürücülerin tehlikeli çekişmesi, cep telefonu görüntülerinin ardından tepki topladı.
Kaynak: Eskisehir






