MENÜ
24 Haziran 2026 Çarşamba
DOLAR 46,4991 ▲ %0,05
EURO 52,7944 ▼ %0,27
ALTIN 6.082,47 ▼ %0,99

Ayşe Ünlüce İnönü İçme Suyu Altyapısını Yeniledi

Ayşe Ünlüce İnönü İçme Suyu Altyapısını Yeniledi

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi Su ve Kanalizasyon İdaresi (ESKİ), İnönü ilçe merkezinde yürüttüğü kapsamlı altyapı çalışmalarını tamamlayarak bölge halkının sağlıklı içme suyuna erişimini güvence altına aldı. Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce’nin vizyonu doğrultusunda gerçekleştirilen yatırım kapsamında, ilçenin içme suyu iletim kapasitesi artırılarak mevcut sistem modernize edildi.

İnönü İlçesine Yeni İçme Suyu Deposu ve Şebeke Hattı

ESKİ ekipleri tarafından titizlikle yürütülen projede, bölgedeki su ihtiyacını karşılamak amacıyla 25 metreküplük yeni bir içme suyu deposu inşa edilerek devreye alındı. Teknik çalışmalar kapsamında, 110 milimetre çapında polietilen borular kullanılarak 450 metre uzunluğunda terfi hattı oluşturuldu. Ayrıca, şebeke yenileme çalışmaları dahilinde 75, 110 ve 160 milimetre çapındaki dayanıklı borularla toplam bin 170 metre uzunluğunda yeni bir içme suyu hattı döşendi.

Ayşe Ünlüce: Geleceğin Eskişehir’ini İnşa Ediyoruz

Yapılan yatırımların önemine değinen Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce, suyun en temel insani ihtiyaç olduğunu vurguladı. Ünlüce, kent merkezindeki hizmet standartlarını tüm ilçelere ve kırsal mahallelere yayma hedefinde olduklarını belirterek, “Hemşerilerimizin sağlıklı suya kesintisiz bir şekilde ulaşması için altyapı seferberliğimizi sürdürüyoruz. Geleceğin Eskişehir’ini sağlam temeller üzerine inşa etmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Eskisehir

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir