MENÜ
24 Haziran 2026 Çarşamba
DOLAR 46,5021 ▲ %0,05
EURO 52,8305 ▼ %0,20
ALTIN 6.099,96 ▼ %0,70

Ankara Büyükşehir Belediyesi Bağımlılık Simülasyonu

Gençler Karar Alma Süreçlerine Katılıyor

Ankara Büyükşehir Belediyesi, gençlerin toplumsal sorunlara çözüm üretmelerini sağlamak amacıyla kapsamlı bir simülasyon programı başlatıyor. 27-28 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlenecek olan “Gelecek İnşa Simülasyonu”, 15-25 yaş grubundaki gençleri bağımlılıkla mücadele teması etrafında bir araya getirecek. Etkinliğin ilk günü Ulus Genç Akademi’de teorik çalışmalarla başlarken, ikinci gün Ankara Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilecek simülasyonla devam edecek.

Ücretsiz Başvuru ve Katılım Detayları

Katılımcıların karar alma mekanizmalarını yakından tanıma fırsatı bulacağı programda, bağımlılık konusuna yönelik yeni projelerin geliştirilmesi hedefleniyor. Gençlerin sesini yerel yönetim düzeyinde duyurmasına imkan tanıyan bu platform için başvurular belediyenin resmi internet adresi üzerinden online ve ücretsiz olarak yapılabiliyor. Organizasyon, gençlerin toplumsal sorunlara duyarlılığını artırmayı ve yerel yönetim süreçlerinde aktif rol almalarını amaçlıyor.

Kaynak: Bizimankara

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir