Seçim Süreci ve Teknik Planlama Detayları
Fenerbahçe’nin tecrübeli teknik direktörlerinden Aykut Kocaman, kulüpteki son seçimli genel kurul sürecinde Aziz Yıldırım cephesiyle yürüttüğü görüşmelere ve teknik kadro kararlarına dair resmi bir açıklama paylaştı. Kocaman, kamuoyundaki bilgi kirliliğini gidermek amacıyla yaptığı açıklamada, 1 Mayıs 2026 tarihinde başlayan süreci ve sonrasındaki gelişmeleri detaylandırdı.
Aykut Kocaman, bu dönemde Oğuz Çetin ile birlikte Fenerbahçe’nin yeni sezon planlaması, transfer stratejileri ve mevcut kadro dengesi üzerine yoğun bir mesai harcadıklarını belirtti. Sürecin uyumlu geçtiğini ifade eden Kocaman, resmi bir paydaşı olmadığı bu dönemde sadece Fenerbahçe’nin menfaatleri doğrultusunda kapsamlı bir çalışma yürüttüklerini vurguladı.
İletişim Kesintisi ve İsmail Kartal Temennisi
Görüşmelerin devam ettiği sırada yaşanan beklenmedik gelişmeye değinen Kocaman, 16 Haziran Salı gecesi saat 23.58’de Oğuz Çetin ile yaptıkları telefon görüşmesinin ardından iletişimin aniden kesildiğini dile getirdi. Mevcut yönetimin teknik direktör tercihini medya yoluyla öğrendiğini belirten tecrübeli çalıştırıcı, spor kulüplerindeki başarının yönetimlerin kararlarıyla şekillendiğini ifade etti.
Yeni teknik direktör İsmail Kartal ve ekibine başarı dileklerini ileten Kocaman, “Seçilmiş iradenin tercihleri ile ilgili bir sorun olamaz. Şahıslara olan kırgınlığım, Fenerbahçe sevgimin önüne hiçbir zaman geçmemiştir” ifadelerini kullanarak kulübün menfaatlerinin her şeyin üzerinde olduğunun altını çizdi.
Kaynak: Hürriyet






