Üniversitenin 20. Yılında Coşkulu Mezuniyet
Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Mimarlık ve Tasarım Fakültesi, kuruluşun 20’nci yılına denk gelen anlamlı bir törenle yeni dönem mezunlarını uğurladı. ASÜ Konferans Salonu’nda düzenlenen programa Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yavuz Selim Çakmak, Dekan Prof. Dr. Ali Ural, akademik personel ve öğrenci aileleri katılım sağladı.
Doğaya ve Kültürel Mirasa Saygı Vurgusu
Törende bir konuşma yapan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yavuz Selim Çakmak, üniversitenin 20 yıllık süreçte bilim ve yenilikçiliğin merkezi haline geldiğini ifade etti. Mezunlara meslek hayatlarında insana, doğaya ve kültürel mirasa saygıyı ön planda tutmaları tavsiyesinde bulunan Çakmak, genç mimarların estetik ile işlevselliği birleştirerek daha yaşanabilir yaşam alanları tasarlayacaklarına inandığını belirtti.
Toplumsal Sorumluluk Bilinciyle Geleceğe Adım
Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Ural ise eğitimin sadece teknik bilgi değil, aynı zamanda estetik anlayış ve toplumsal sorumluluk kazandırdığını vurguladı. Mezuniyetin büyük bir özverinin sonucu olduğunu kaydeden Ural, genç tasarımcıların geleceğe dair önemli sorumluluklar üstlendiğini hatırlattı. Mezunlar adına konuşan Eslem Zekiye Şen’in hitabının ardından, diplomalarını alan öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı.
Kaynak: Aksaray68 haber






