MENÜ
25 Haziran 2026 Perşembe
DOLAR 46,5218 ▲ %0,02
EURO 52,9558 ▲ %0,18
ALTIN 5.958,97 ▼ %0,35

ASÜ Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Mezuniyet Töreni

Üniversitenin 20. Yılında Coşkulu Mezuniyet

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Mimarlık ve Tasarım Fakültesi, kuruluşun 20’nci yılına denk gelen anlamlı bir törenle yeni dönem mezunlarını uğurladı. ASÜ Konferans Salonu’nda düzenlenen programa Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yavuz Selim Çakmak, Dekan Prof. Dr. Ali Ural, akademik personel ve öğrenci aileleri katılım sağladı.

Doğaya ve Kültürel Mirasa Saygı Vurgusu

Törende bir konuşma yapan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yavuz Selim Çakmak, üniversitenin 20 yıllık süreçte bilim ve yenilikçiliğin merkezi haline geldiğini ifade etti. Mezunlara meslek hayatlarında insana, doğaya ve kültürel mirasa saygıyı ön planda tutmaları tavsiyesinde bulunan Çakmak, genç mimarların estetik ile işlevselliği birleştirerek daha yaşanabilir yaşam alanları tasarlayacaklarına inandığını belirtti.

Toplumsal Sorumluluk Bilinciyle Geleceğe Adım

Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ali Ural ise eğitimin sadece teknik bilgi değil, aynı zamanda estetik anlayış ve toplumsal sorumluluk kazandırdığını vurguladı. Mezuniyetin büyük bir özverinin sonucu olduğunu kaydeden Ural, genç tasarımcıların geleceğe dair önemli sorumluluklar üstlendiğini hatırlattı. Mezunlar adına konuşan Eslem Zekiye Şen’in hitabının ardından, diplomalarını alan öğrenciler kep atarak mezuniyet sevincini aileleriyle paylaştı.

Kaynak: Aksaray68 haber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir