MENÜ
24 Haziran 2026 Çarşamba
DOLAR 46,5031 ▲ %0,05
EURO 52,7286 ▼ %0,40
ALTIN 6.001,08 ▼ %2,31

Aksaray’da Gökhan Oflaz ve Bürokratlara Veda Programı

Bürokratlar İçin Veda Programı Düzenlendi

Aksaray’da görev sürelerini tamamlayan Adli Yargı Adalet Komisyonu Başkanı Gökhan Oflaz, Vali Yardımcısı Mustafa Duruk, Gülağaç Kaymakamı Şeyma Polat Balak ve Sultanhanı Kaymakamı Bilal Göksun için 24 Haziran 2026 tarihinde bir veda organizasyonu gerçekleştirildi. Törene, şehrin önde gelen sivil toplum kuruluşu temsilcileri, kamu kurumlarının yöneticileri ve çok sayıda davetli katılım sağladı.

Hizmetlerinden Dolayı Plaket Takdim Edildi

Programda söz alan katılımcılar, görevden ayrılan bürokratların kentin gelişimine sundukları katkılar ve yürüttükleri projelerdeki özverili çalışmaları için teşekkürlerini iletti. Şehirdeki iş birliği kültürüne sağladıkları desteklerin vurgulandığı konuşmaların ardından, yeni görev yerlerine atanan isimlere başarı dileklerinde bulunuldu. Etkinliğin sonunda Gökhan Oflaz, Mustafa Duruk, Şeyma Polat Balak ve Bilal Göksun’a hizmetlerinin anısına plaket takdim edildi. Samimi bir atmosferde geçen tören, hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.

Kaynak: Aksaray68 haber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir