Frigya Bölgesindeki Baraj Tamamen Doldu
Afyonkarahisar’ın tarihi Frigya sınırlarında bulunan Kayıhan beldesindeki baraj gölüne, Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, belediye personeli ve vatandaşların katılımıyla ördekler bırakıldı. Yaklaşık 10 yıl önce inşa edilmesine rağmen su yetersizliği sebebiyle doluluk oranına ulaşamayan baraj, bu yılki yağışlar ve belediyenin gerçekleştirdiği su takviyeleri sayesinde yüzde yüz doluluk seviyesine ulaştı.
Turizm Odaklı Çevre Çalışması Başlatıldı
Bölgenin tarihi dokusunu koruyarak yerli ve yabancı turistler için yeni bir çekim merkezi oluşturmayı hedeflediklerini belirten Belediye Başkanı Mustafa Demiray, vatandaşların ve meclis üyelerinin önerisiyle ortak bir kampanya düzenlediklerini açıkladı. Ortak organizasyonla gölete bırakılan ördeklerin bölgede üreyip çoğalarak doğal yaşama katkı sunması hedefleniyor.
Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi






