MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4709 ▲ %0,04
EURO 53,2825 ▼ %0,06
ALTIN 6.282,11 ▲ %1,23

Mustafa Demiray Kayıhan Göleti’ne Ördek Bıraktı

Frigya Bölgesindeki Baraj Tamamen Doldu

Afyonkarahisar’ın tarihi Frigya sınırlarında bulunan Kayıhan beldesindeki baraj gölüne, Kayıhan Belediye Başkanı Mustafa Demiray, belediye personeli ve vatandaşların katılımıyla ördekler bırakıldı. Yaklaşık 10 yıl önce inşa edilmesine rağmen su yetersizliği sebebiyle doluluk oranına ulaşamayan baraj, bu yılki yağışlar ve belediyenin gerçekleştirdiği su takviyeleri sayesinde yüzde yüz doluluk seviyesine ulaştı.

Turizm Odaklı Çevre Çalışması Başlatıldı

Bölgenin tarihi dokusunu koruyarak yerli ve yabancı turistler için yeni bir çekim merkezi oluşturmayı hedeflediklerini belirten Belediye Başkanı Mustafa Demiray, vatandaşların ve meclis üyelerinin önerisiyle ortak bir kampanya düzenlediklerini açıkladı. Ortak organizasyonla gölete bırakılan ördeklerin bölgede üreyip çoğalarak doğal yaşama katkı sunması hedefleniyor.

Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir