Kamu Kurumlarında Liyakat ve İstikrar Vurgusu
Afyonkarahisar’da siyasetin gündemine oturan açıklamalarda bulunan İl Başkanı Aladağ, kamu kurumlarının kişisel hesaplaşma sahasına dönüştüğünü belirterek bürokrasideki görev değişimlerini eleştirdi. Aladağ, kamu yönetiminde ‘senin adamın-benim adamın’ anlayışının hakim olduğunu savunarak, bu durumun kurumsal işleyişe zarar verdiğini ifade etti.
“Şehrin Enerjisi Bürokratik Krizlerle Harcanıyor”
Afyonkarahisar’ın asıl sorunlarının yatırım, istihdam ve eğitim olması gerektiğini vurgulayan Aladağ, şehrin enerjisinin suni krizlerle tüketildiğine dikkat çekti. Mahkeme kararlarının uygulanma süreçlerine de değinen Aladağ, yaşanan istikrarsızlığın vatandaşın devlete olan güvenini zedelediğini dile getirdi. Siyasi çekişmelerin kente vakit kaybettirdiğini belirten Aladağ, yetkilileri çözüm odaklı çalışmaya ve ortak akıl kullanmaya davet etti.
Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi





