MENÜ
24 Haziran 2026 Çarşamba
DOLAR 46,5047 ▲ %0,05
EURO 52,7700 ▼ %0,32
ALTIN 6.064,18 ▼ %1,28

Afyonkarahisar Milletvekilleri MS Derneğini TBMM’de Ağırladı

Afyonkarahisar Milletvekilleri MS Derneğini TBMM’de Ağırladı

MS Hastalarına Yönelik Projeler Görüşüldü

AK Parti Afyonkarahisar Milletvekilleri İbrahim Yurdunuseven, Ali Özkaya ve Hasan Arslan; Afyonkarahisar MS Hastaları Derneği Başkanı Sude Karakoç ve dernek üyelerini Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) kabul etti. Ziyarette, Multipl Skleroz (MS) hastalarının yaşam standartlarının artırılmasına yönelik yürütülen çalışmalar ve toplumsal farkındalık projeleri detaylı bir şekilde ele alındı.

Toplumsal Farkındalık Çalışmalarına Tam Destek

Görüşmede söz alan Milletvekili İbrahim Yurdunuseven, derneğin toplumsal bilinci artırma noktasındaki kritik rolüne dikkat çekerek, yürütülen faaliyetlerin önemini vurguladı. Milletvekili Ali Özkaya ise MS hastalığı sürecinde karşılaşılan durumlar üzerine verimli bir istişare süreci gerçekleştirdiklerini belirterek, hastaların yaşam şartlarının iyileştirilmesi adına dernek yönetimiyle iletişim halinde kalmaya devam edeceklerini ifade etti.

Meclis Çatısı Altında Ortak Akıl Vurgusu

Dernek heyetini TBMM’de ağırlamaktan memnuniyet duyduklarını dile getiren Milletvekili Hasan Arslan, derneğin sergilediği toplumsal dayanışma ve enerjinin önemine değindi. MS hastalığına karşı yürütülen farkındalık faaliyetlerinin yerel ve ulusal düzeydeki etkilerinin değerlendirildiği toplantı, derneğin gelecek dönem projeleri üzerine yapılan görüş alışverişiyle sona erdi.

Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir