Vali Naci Aktaş Çalışmalarından Dolayı Teşekkür Etti
Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Merih Karayol, kentteki görev süresinin sona ermesi ve tayini nedeniyle Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş’a makamında resmi bir veda ziyareti gerçekleştirdi.
Valilik makamında gerçekleşen kabulde, İl Müdürü Merih Karayol’un görev dönemi boyunca kent genelinde yürüttüğü çevre ve şehircilik faaliyetleri ile hayata geçirilen projeler ele alındı. Vali Dr. Naci Aktaş, kurumlar arası koordinasyonun sağlanmasında ve çevre yatırımlarının başarıyla yürütülmesinde gösterdiği özveri dolayısıyla İl Müdürü Karayol’a memnuniyetini ifade etti.
Görüşmenin ardından Vali Dr. Naci Aktaş, Afyonkarahisar’a sunduğu katkılar ve hizmetler anısına Merih Karayol’a teşekkür plaketi vererek yeni görevinde başarı ve kolaylıklar diledi.
Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi






