MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4656 ▲ %0,04
EURO 53,2547 ▼ %0,10
ALTIN 6.286,66 ▲ %1,31

Adnan Öztaş Sandıklı Belediyesi Filosunu Genişletti

Sandıklı Belediyesi, ilçedeki ulaşım kalitesini artırmak amacıyla filosuna kazandırdığı 5 yeni halk otobüsü ve hizmet araçlarını, AK Parti Afyonkarahisar İl Başkanı Turgay Şahin, Milletvekili Hasan Arslan ve Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ın katıldığı törenle kamuoyuna tanıttı.

Sandıklı Belediyesi Hizmet Filosuna Yeni Araçlar Eklendi

Sandıklı’da gerçekleştirilen araç tanıtım programına ilçe kaymakamı, parti teşkilat üyeleri ve belediye yetkilileri katılım sağladı. Tören kapsamında, ilçe halkının kullanımına sunulan modern ve konforlu 5 yeni halk otobüsü ile belediyenin hizmet kapasitesini artıracak diğer araçlar yerinde incelendi. Yeni araçların ilçedeki ulaşım altyapısını güçlendirmesi hedefleniyor.

Belediye Başkanı Adnan Öztaş’a Makam Ziyareti

Tanıtım etkinliğinin sonrasında heyet, Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş’ı makamında ziyaret etti. Gerçekleşen resmi görüşmede, ilçede yapımı devam eden çalışmalar ile gelecekte hayata geçirilmesi planlanan projeler hakkında detaylı bilgi alışverişi ve istişareler yapıldı.

Hasan Arslan: “Ulaşım Altyapısı Güçleniyor”

Programda değerlendirmelerde bulunan Milletvekili Hasan Arslan, yeni araçların hizmete girmesiyle birlikte Sandıklı’nın ulaşım standartlarının yükseldiğini belirtti. Arslan, yerel yönetimlerin vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla daha hızlı ve konforlu bir ulaşım ağı sağlama noktasında kararlı adımlar atmayı sürdüreceğini vurguladı.

Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir