Zeynep Sönmez Çeyrek Finalde Elendi
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, WTA 250 serisi organizasyonunun tek kadınlar çeyrek final müsabakasında Jelena Ostapenko ile karşı karşıya geldi. Çim kortta gerçekleşen mücadelede rakibine üstünlük kuramayan milli sporcu, turnuvaya veda etti.
Dünya sıralamasının 54. basamağında yer alan Zeynep Sönmez, turnuvanın 3 numaralı seribaşı olan Letonyalı rakibi karşısında ilk seti 6-3 kaybetti. İkinci sette oyunun kontrolünü tamamen kaybeden Sönmez, bu seti de 6-0’lık skorla vererek korttan 2-0 mağlup ayrıldı ve çeyrek final aşamasında organizasyondan ayrılmak durumunda kaldı.
Kaynak: Hürriyet






