MENÜ
25 Haziran 2026 Perşembe
DOLAR 46,5230 ▲ %0,02
EURO 52,9044 ▲ %0,08
ALTIN 5.959,17 ▼ %0,35

Sacha Boey 760 Gün Sonra Sahaya Çıktı

Galatasaray’ın ara transfer döneminde Bayern Münih’ten kiralık olarak kadrosuna dahil ettiği Sacha Boey, RAMS Park’ta taraftarların huzuruna çıktı. Fransız sağ bek, Eyüpspor karşılaşmasıyla birlikte sarı-kırmızılı formayı ikinci döneminde ilk kez iç sahada giydi.

760 Günlük Hasret Sona Erdi

Sarı-kırmızılı ekiple iç sahadaki son maçına 15 Ocak 2024 tarihindeki Kayserispor mücadelesinde çıkan Sacha Boey, tam 760 gün sonra yeniden RAMS Park çimlerine ayak bastı. Teknik heyetin ilk 11’de şans verdiği başarılı futbolcu, taraftarların yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Rekor Transferin Dönüşü

Hatırlanacağı üzere Boey, 30 milyon euro bonservis bedeliyle Bayern Münih’e transfer olarak Süper Lig tarihinin en pahalı satışı rekorunu kırmıştı. Galatasaray’a ilk olarak Rennes’ten 5 milyon 650 bin euro karşılığında transfer edilen Fransız oyuncu, gösterdiği performansla kulüp tarihine geçmişti.

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir