Hissedarların Kararıyla Beşiktaş GAİN EuroLeague’de
EuroLeague yönetimi, organizasyonun gelecek sezondan itibaren 20 takımla düzenleneceğini duyurdu. Alınan karar doğrultusunda Beşiktaş GAİN, lige kabul edilen 20. ekip oldu.
Ekonomik sıkıntılarla mücadele eden Monaco’nun organizasyon dışı kalmasının ardından, boşalan kontenjan için siyah-beyazlı kulüp devreye girdi. EuroLeague bünyesindeki 13 hissedarın katılımıyla gerçekleştirilen oylama sonucunda, temsilcimizin lige katılımı onaylandı.
Kaynak: Hürriyet






