Aziz Yıldırım’dan Üst Üste Toplantılar
Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli futbol takımının yeni sezon ilk etap hazırlık kampını ziyaret ederek teknik heyet ve oyuncularla bir araya geldi. Kamp ziyaretinde Yıldırım’a, başkan vekili Barış Göktürk ve yönetici Özgür Peker eşlik etti. Başkan Yıldırım, tesislerde geç saatlerde gerçekleştirdiği ilk toplantıda takımla durum değerlendirmesi yaptı.
Yönetim Kurulu Tesisleri İnceledi
Kamp programı kapsamında düzenlenen öğle yemeğinde yönetim kurulu üyeleri de hazır bulundu. Yemek öncesinde Aziz Yıldırım başkanlığında yöneticiler, teknik heyet ve futbolcuların katılımıyla ikinci bir toplantı daha düzenlendi. Organizasyonun ardından sarı-lacivertli yöneticiler Mehmet Aydın, Savaş Adalet, Fatih Öztürk, Ömer Onan ve Batuhan Özdemir kamp yapılan tesisleri gezerek incelemelerde bulundu.
Kaynak: Hürriyet






