MENÜ
22 Haziran 2026 Pazartesi
DOLAR 46,4670 ▲ %0,04
EURO 53,2865 ▼ %0,04
ALTIN 6.287,44 ▲ %1,32

Rey Manaj Sivasspor Paylaşımıyla Sessizliğini Bozdu

Rey Manaj’dan Sivasspor Taraftarına Mesaj

Sivasspor’un ara transfer döneminde 3,5 yıllık sözleşme imzaladığı Arnavut futbolcu Rey Manaj, kulüpteki geleceği hakkındaki belirsizliklerin ardından sosyal medya hesabından kırmızı-beyazlı camiaya bağlılık mesajı içeren bir paylaşım yaptı.

Sözleşme ve Transfer İddiaları Gündemde

Kulüpte yaşanan kongre süreci ve teknik direktör İsmet Taşdemir’in ayrılışı sonrasında takımdan ayrılacağı yönünde iddialar ortaya atılan Rey Manaj, uzun süren sessizliğini bozdu. Yıldız oyuncunun kişisel sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı Sivasspor temalı paylaşım, taraftarlar arasında kırmızı-beyazlı kulübe bağlılık mesajı olarak değerlendirildi. Bu gelişme, transfer döneminde oyuncunun geleceğine dair tartışmalara yeni bir boyut kazandı.

Kaynak: Haber Optimum

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir