MENÜ
26 Haziran 2026 Cuma
DOLAR 46,6319 ▲ %0,12
EURO 53,2157 ▲ %0,26
ALTIN 6.068,81 ▲ %0,66

DKMP Sivas’ta Tödürge ve Ulaş Gölleri İçin Toplandı

Sulak Alanların Geleceği ve Koruma Tedbirleri Tartışıldı

Doğa Koruma ve Milli Parklar Sivas Şubesi, kentin önemli su kaynaklarından Tödürge ve Ulaş göllerinin ekolojik dengesini korumak amacıyla 24 Haziran 2026 tarihinde “Tödürge Gölü ve Ulaş Gölleri Sulak Alan Revize Yönetim Planı Çalıştayı” gerçekleştirdi. Toplantıda, sulak alanların geleceğe sağlıklı bir şekilde aktarılması için atılacak adımlar ve revizyon çalışmaları masaya yatırıldı.

Sivas’ta düzenlenen organizasyona katılan paydaşlar ile ilgili kurum temsilcileri, sulak alanların mevcut durumunu detaylıca ele aldı. Katılımcıların sunduğu görüş ve öneriler doğrultusunda, bölgedeki doğal yaşamın sürdürülebilir kılınması amacıyla alınacak koruma önlemleri ve hayata geçirilecek projeler değerlendirildi. Revize edilen yönetim planının, bölgedeki biyolojik çeşitliliğin korunmasına doğrudan katkı sağlaması hedefleniyor.

Kaynak: Haber Optimum

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir