Bakanlar Ormanya’da Yürüyüşe Çıktı
Sakarya’nın Sapanca ilçesinde gerçekleştirilen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı kapsamında bölgede bulunan dört kabine üyesi, Kocaeli’deki Ormanya Doğal Yaşam Parkı’nı ziyaret etti. Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Milli Savunma Bakanı Yaşar Güler, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı ile Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Kartepe ilçesindeki doğal yaşam alanında sabah yürüyüşü yaptı.
Doğa Yürüyüşü Sonrası Toplantı Oteline Dönüldü
Doğayla iç içe vakit geçiren bakanlar, yürüyüşün tamamlanmasının ardından istişare toplantısının devam ettiği konaklama tesisine geri dönüş yaptı. Bakanların katıldığı bu sosyal etkinlik, Sapanca’daki resmi değerlendirme kampı programı çerçevesinde icra edildi.
Kaynak: Haber Optimum






