MENÜ
23 Haziran 2026 Salı
DOLAR 46,4857 ▲ %0,03
EURO 53,0683 ▼ %0,15
ALTIN 6.135,59 ▼ %2,02

Niğde’de Dr. Doğan Bahadır İnan Alim Yeşil’i Ziyaret Etti

Niğde İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Doğan Bahadır İnan, Niğde Esnaf ve Sanatkârlar Odaları Birliği (NESOB) Genel Kurulu’nda yeniden başkanlığa seçilen Alim Yeşil’e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.

Sağlık müdürlüğü ile esnaf temsilcileri arasındaki koordinasyonu güçlendirmek amacıyla gerçekleşen resmi görüşmede, kentteki esnaf teşkilatı ve sağlık camiası arasındaki kurumsal diyalog ele alındı.

NESOB Başkanı Alim Yeşil Teşekkür Etti

NESOB binasındaki makam odasında gerçekleşen kabulde İl Sağlık Müdürü İnan, güven tazeleyen Başkan Yeşil’i tebrik ederek yeni çalışma dönemi için başarı dileklerini iletti. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirten NESOB Başkanı Alim Yeşil ise İl Sağlık Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Doğan Bahadır İnan’a nazik ziyareti ve kurumsal destekleri sebebiyle teşekkür etti.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir