MENÜ
25 Haziran 2026 Perşembe
DOLAR 46,5160 ▲ %0,02
EURO 52,9930 ▲ %0,25
ALTIN 5.989,89 ▲ %0,16

Niğde POMEM 32. Dönem Mezuniyet Töreni Düzenlendi

Niğde POMEM 32. Dönem Mezuniyet Töreni Düzenlendi

Genç Polisler Yemin Ederek Göreve Başladı

Niğde Polis Meslek Eğitim Merkezi’nde (POMEM) eğitimlerini tamamlayan 32. dönem öğrencileri, düzenlenen resmi törenle emniyet teşkilatına katıldı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan merasimde, zorlu eğitim sürecini başarıyla bitiren genç polis adayları, ülkenin huzur ve güvenliği için özveriyle çalışacaklarına dair yemin ederek mesleğe ilk adımlarını attı.

Protokol Üyeleri Diploma ve Ödülleri Takdim Etti

Niğde Polis Okulu’nda gerçekleştirilen mezuniyet programına Niğde Valisi Nedim Akmeşe, Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Hasan Uslu, İl Emniyet Müdürü Erdinç Yüceer, POMEM Müdürü Mehmet Kemal Arisoy ve il protokol üyeleri katılım sağladı. Tören kapsamında dereceye giren başarılı öğrencilere başarı belgeleri ve diplomaları protokol üyeleri tarafından verildi. Program, yeni emniyet mensuplarının keplerini fırlatması ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.

Kaynak: Nigdehaber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir