“Yalnızca Siyasi Parti Üyeliğim Değişti”
Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı, İYİ Parti’den AK Parti’ye geçişinin ardından belediye çalışmalarını denetlerken ilk kez kamuoyuna açıklamalarda bulundu. Kararının sadece siyasi bir tercih değişikliği olduğunu belirten Arı, kentin kalkınması ve vatandaşlara hizmet yolunda aynı duruşla çalışmaya devam edeceğini vurguladı.
Siyasi parti üyeliğindeki değişikliğin kişisel kimliğine ve hizmet anlayışına etki etmeyeceğini ifade eden Rasim Arı, giyiminden tarzına, yakasındaki Türk bayrağı rozetinden halka duyduğu sevgiye kadar hiçbir şeyin değişmediğini dile getirdi. Kent sakinlerinin kendisine yönelik kırgınlık ve sitemlerini makul karşıladığını belirten Nevşehir Belediye Başkanı, süreç içerisinde tüm vatandaşların gönlünü kazanmayı hedeflediğini söyledi.
“Aynı Rasim Olarak Hizmet Edeceğim”
Çalışmaları yerinde incelediği sırada konuşmasını sürdüren Arı, kendisini destekleyen halkın güvenini boşa çıkarmayacağını ve Nevşehir’e yönelik hizmet yolculuğuna kimsenin kalbini kırmadan devam edeceğini sözlerine ekledi.
Kaynak: Nevsehirkent Haber






