Hayırlı Olsun Temennisi
Türkiye Büyük Millet Meclisi (TBMM) 22. Dönem Başkanı Bülent Arınç, Nevşehir Valisi Hüseyin Kök’ü makamında ziyaret ederek yeni görevinde başarılar diledi. Samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede Arınç, Vali Kök’e tebriklerini iletti.
Vali Hüseyin Kök, nazik ziyareti dolayısıyla Bülent Arınç’a şükranlarını sunarak duyduğu memnuniyeti ifade etti. Ziyaret, güncel konular üzerine yapılan kısa bir sohbetin ardından iyi niyet temennileriyle sona erdi.
Kaynak: Nevsehirkent Haber





