Sağlık Durumu Takip Ediliyor
Kayseri’de 1992-1999 yılları arasında Gesi Belediye Başkanlığı görevini yürüten Ömer Sağıroğlu, geçirdiği beyin kanaması nedeniyle hastaneye kaldırıldı. Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde tedavi altına alınan Sağıroğlu’nun, yoğun bakım ünitesindeki müşahedesinin devam ettiği bildirildi.
Siyasi ve Sosyal Çevrelerden Destek Mesajları
Belediye başkanlığı döneminden sonra sivil toplum kuruluşlarında aktif görevler üstlenen Ömer Sağıroğlu’nun rahatsızlığı üzerine çok sayıda destek mesajı paylaşıldı. Kayseri kamuoyunun yakından tanıdığı ismin sağlık durumuna ilişkin sosyal medyada geçmiş olsun dilekleri iletilirken, hastanedeki kritik sürecin sürdüğü öğrenildi.
Kaynak: Kayseri Olay






