Karaman’da Bağımlılıkla Mücadele Stratejisi Ele Alındı
Karaman’da madde bağımlılığının önlenmesi ve kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi amacıyla düzenlenen Bağımlılıkla Mücadele İl Koordinasyon Kurulu Toplantısı, 23 Haziran 2026 Salı günü Vali Hayrettin Çiçek başkanlığında gerçekleştirildi. Toplantıda, il genelinde yürütülen koruyucu ve önleyici faaliyetlerin etkinliği değerlendirilirken, gelecek dönemde atılacak adımlar kararlaştırıldı.
2026 Yılı Bağımsızlık Yılı İlan Edildi
Toplantıda yaptığı değerlendirmede bağımlılığın toplumsal yapıya yönelik tehditlerine dikkat çeken Vali Hayrettin Çiçek, özellikle çocukların ve gençlerin her türlü riskten korunmasının öncelikli hedefleri olduğunu belirtti. 2026 yılının “Bağımsızlık Yılı” olarak ilan edildiğini anımsatan Çiçek, sağlıklı ve bilinçli bir nesil yetiştirilmesi adına yürütülen projelerin kararlılıkla devam edeceğini vurguladı.
Kurumlar Arası İş Birliği ve YEDAM Faaliyetleri
Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) temsilcilerinin yürüttükleri çalışmalar hakkında kapsamlı bir sunum yaptığı toplantıda, rehabilitasyon süreçleri ve farkındalık projeleri masaya yatırıldı. Kurumsal iş birliğinin önemi vurgulanırken, uyuşturucu ile mücadelede toplumun tüm kesimlerinin sürece dahil edilmesinin önemi ifade edildi.
Toplantıya Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Rektör Vekili Prof. Dr. İdris Nebi Uysal, Vali Yardımcısı Hakan Ezgi, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Osman Saygılı, İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan ve ilgili kurum müdürleri katılım sağladı.
Kaynak: Karamanda Uyanış






