MENÜ
24 Haziran 2026 Çarşamba
DOLAR 46,5021 ▲ %0,05
EURO 52,8305 ▼ %0,20
ALTIN 6.099,96 ▼ %0,70

Ragıp Yılmaz Göktepe İlkokulu Sergisini İnceledi

Sıfır Atık Bilinci Sanatla Buluştu

Karaman’da Göktepe İlkokulu öğrencileri, sınıf öğretmeni Şükran Yüksel rehberliğinde hazırladıkları geri dönüşüm sergisini düzenlenen törenle ziyarete açtı. Atık malzemelerin sanatsal eserlere dönüştürüldüğü etkinliğe İlçe Millî Eğitim Müdürü Ragıp Yılmaz, Şube Müdürü Selmani Tulupcu ve Okul Müdürü Servet Uğuz katılım sağladı.

Çevre Duyarlılığı Küçük Yaşta Başlıyor

Öğrencilerin atık materyalleri hayal güçleriyle yeniden yorumladığı çalışmaları tek tek inceleyen Ragıp Yılmaz, sıfır atık farkındalığının eğitim sürecindeki önemine dikkat çekerek emeği geçenlere teşekkür etti. Okul yönetimi, bu tür projelerin çocukların hem üretkenliklerini hem de çevreye karşı sorumluluk duygularını geliştirdiğini vurguladı. Öğretmen, öğrenci ve veli iş birliğiyle hayata geçirilen sergi, sürdürülebilir çevre projelerinin devam edeceği mesajıyla ziyaretçilerden tam not aldı.

Kaynak: Karamanda Uyanış

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir