Protokol Aşure Etkinliğinde Buluştu
Karaman İl Müftülüğü tarafından organize edilen program kapsamında, Vali Çiçek ve kent protokolü cuma günü gerçekleştirilen etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulundu.
Birlik ve Beraberlik Mesajı Verildi
Muharrem ayının toplumsal dayanışmayı ve paylaşma kültürünü pekiştiren yönünü vurgulayan Vali Çiçek, bu mübarek günlerin Türkiye’ye ve İslam alemine hayırlar getirmesini temenni etti. Vatandaşlarla yakından ilgilenen Çiçek, katılanların cuma gününü tebrik etti.
Katılımcı Kadrosu Geniş Tutuldu
Etkinlikte Vali Çiçek’e, İl Jandarma Komutanı Kıdemli Albay Osman Saygılı, İl Emniyet Müdürü Mehmet Turhan ve İl Müftüsü Faruk Gürbüz ile yerel kurumların yöneticileri eşlik etti.
Kaynak: Karamanda Uyanış






